עוברים מחנות באינטרנט לקניון וירטואלי

מדוע אנשים נטשו את החנויות ברחוב ועברו לקניונים? מדוע חנות “בוטיק” מוכרת יקר יותר מסתם חנות?
הסיבה היא אחת – חוויית הקניה!

כל קניון או חנות בוטיק מתוכננים בקפידה על ידי מומחים שמעצבים את הקניה של הלקוח. ככל שהתכנון מדויק יותר, כך יותר לקוחות יבצעו רכישה ובמחירים גבוהים יותר.

העיצוב של מתחם הקניות נועד לנתק את הלקוחות מהיום יום, ונועד להכניס אותם לאווירת קניות. מיקום המוצרים בחלל נועד ללכוד את תשומת לב הלקוח ולגרום לו להיכנס לתהליך של רכישה. הפניה של המוכר אמורה להיות אדיבה, מתוזמנת, ומקצועית. שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, כגון זיהוי לקוח או ניהול תאורה, משפר את השירות ללקוח ואת החוויה הכוללת.

באינטרנט הישראלי, אנו עדיין נמצאים בשלב החנויות ברחוב וחייבים לבצע את האבולוציה לקניונים וירטואליים וחנויות בוטיק.
כאשר מבצעים סקירה של חנויות באינטרנט, מגלים כי כמעט כולן משתמשות בעיצובים פשוטים ודומים אחד לשני. המוצרים מוצגים בצורה פשטנית, ובאיכות נמוכה. מקדמי מכירות כמעט ואינם קיימים, ותהליכי המכירה מבוססים על אותם תהליכים שנוצרו בשנות ה- 90′. אפילו מותגים גדולים יחסית המשיקים חנויות חדשות, אינם מצליחים לייצר את האתרים שמספקים חוויית קניה אמיתית.

כדי לסייע לבצע את המעבר באינטרנט הישראלי ולשבור את השגרה של המכירות באינטרנט, הקמנו את OneCode.

למה פיתוח סביבות מכירה עם OneCode?
1. פיתוח חוויות – אנו לא מתחים חנויות או אפליקציות בלבד. המטרה שלנו היא לפתח חוויות קניה וגלישה. באמצעות התמחות בפיתוח סביבות תלת מימד ופיתוח משחקים, אנו יוצרים סביבות בהן הגולש יכול להיטמע בקלות בסביבה, ולהגיע לכך לנראות גבוהה יותר, נאמנות של הלקוח, ויותר מכירות.

2. קרוס פלטפורם – יכולות הפיתוח המתקדמות של OneCode מאפשרות ליצור גרסה אחת של אפליקציות עשירות אשר יתאימו לאייפון, לאנדרואיד, לגלישה באינטרנט ולכל סביבה בה האפליקציה צריכה לפעול.

3. הבנה של הפעילות העסקית – OneCode אינה רק בית תוכנה. אנו לא רק עוסקים בכתיבת קוד, אלה מספקים מבט כולל מקצה לקצה על הפתרון הדרוש. ההבנה העסקית של OneCode מאפשרת לתפור את הפתרון הנכון ביותר, בעלויות המתאימות ביותר, שיספק את ה- ROI הגבוה ביותר.

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר, ונשמח לתאם פגישה כדי לראות כיצד אנו יכולים לסייע לכם להביא משהו שונה ללקוחות.

Comments (0)