איפיון אפליקציות

  • אפיון הוא שלב ראשוני ומכריע בפיתוח אפליקציה
  • אפיון צריך להיות מדויק, לרדת לפרטים, אך גם מקיף מספיק כדי לספק מענה לשאלות שיתעוררו לדרך.
  • אפיון מאפשר לזהות בזמן המתאים חוזקות וחולשות שיאפשרו להיערך בהתאם ולהשיק את האפליקציה בזמן ובתקציב
  • אפיון מעניק בסיס משותף לעבודה עבור כל השותפים למלאכת הפיתוח – החל מהיזמים, דרך מנהלי הפיתוח, המפתחים, המעצבים ואף המשקיעים.
OneCode מציעה לבנות איתכם אפיון אפליקציה – שלא ישאיר קצוות פתוחים


 שלב מקדים
השלב הראשון באיפיון אפליקציה מתחיל בניתוח הסביבה העסקית וצרכי הלקוחות. כדי להחליט כיצד הולכים יש לדעת להיכן הולכים: מי קהל היעד, מי המתחרים הקיימים והפוטנציאלים, היכן טמונה הזדמנות, והיכן סיכויי ההצלחה קלושים.


אפיון אפליקציה פונקציונאלי
כאן נבחן מה האפליקציה אמורה לעשות.  עדיין לא נבחן כיצד היא עושה זאת, אך נחליט אילו אפשרויות היא מעניקה למשתמשים. נחלק את היכולות של האפליקציה ליכולות ליבה – היכולות המרכזיות שאפשר לעלות איתן לאוויר – ויכולות אחרות שנוכל להוסיף בהמשך. כך נקבל מפת דרכים ראשונית לפיתוח, ונדע להתמקד במה שחשוב.


אפיון מאחורי הקלעים
רק לאחר שאנו מזהים בדיוק מה מטרות האפליקציה, ניתן לגשת בביטחה להגדרת המערכת האחורית של האפליקציה. נקבע מה הביצועים הנדרשים מהאפליקציה, אילו נתונים דרושים להפעלת האפליקציה ואיך תפעל מערכת הניהול.


בניית ממשק משתמש ו- Wireframe
נקודה קריטית  בתהליך הפיתוח. מומחי ה- UX/UI של OneCode יבנו מתאר Wireframe של האפליקציה, כולל מבנה המסכים השונים ותזרים התנועה באתר, על בסיס הדרישות שהגדרנו. בזכות עבודה יסודית בכל השלבים הם יוכלו ליצור מבנה זרימה של האפליקציה  שמוליך את המשתמש בדיוק ליעדים שהגדרנו, שמשאיר אותו בתוך האפליקציה, ובלי שילך לאיבוד בדרך.


תשתית טכנולוגית לאפליקציה
בחינת הטכנולוגיות שיתאימו ביותר לפיתוח. עבור כל פיתוח אפליקציה ישנן מספר טכנולוגיות מתאימות לפיתוח שלכל אחת יתרונות וחסרונות בתחומים כגון עלות פיתוח, זמן, ביצועים, אבטחת מידע, יציבות, תמיכה עתידית, תחזוקה עוד. צוות OneCode מחזיק בניסיון בטווח רחב של טכנולוגיות, כך שתקבלו המלצה אמיתית ואובייקטיבית לגבי הטכנולוגיה המתאימה ביותר.


תכנון תשתית וארכיטקטורה
כעת אפשר כמעט לגשת לעבודת הפיתוח. הצוות יתכנן את הארכיטקטורה הכללית, כולל מבנה צד שרת, ממשק שרת לקוח, מבנה צד לקוח ועוד. נגדיר גם את שלבי פיתוח הפרויקט ולוחות זמנים.

על בסיס מסמך האיפיון יוכל כל צוות מפתחים לבנות אפליקציה שתעמוד ביעדים שלכם, ותוביל את האפליקציה להצלחה.

תנו לניסיון של צוות OneCode להוביל את האיפיון

השאירו פרטים: