פתרון למומחי UX/UI

OneCode מוציאים את הממשק שלך לפועל

HTML5_Logo_512

בכל שנה ישנן מגמות חדשות בתחום עיצוב ממשק המשתמש. הכפתורים משתנים, סרגלי הניווט, גודל האותיות, ומתרחב השימוש באלמנטים דינאימיים ורספונסיביים. השינויים נובעים ממטרה אחת:
ניסיון מתמשך של מומחי UX/UI להגביר מצד אחד את המשיכה של האתרים ואת הידידותיות למשתמש ומצד שני לבצע את השינויים הנכונים כדי לבלוט על רקע כל האפליקציות האחרות.

כדי להשיג זאת, מאחורי כל ממשק מוצלח יש צורך בטכנולוגיה חזקה שמאפשרת לו לפעול כפי שמומחה ה- UX/UI התכוון. ידידותי ככל שיהיה, הממשק חייבלענות על מספר דברים:

1. לפעול בצורה חלקה ומהירה – יש להתבסס על טכנולוגיה שתאפשר הפעלה חלקה של הממשק במצבים שונים, ללא קריסות, רעידות וחריגות.

HTML5 מאפשר לנו ליצור ממשקי משתמשים עוצמתיים שמשלבים דינאמיות, גרפיקה מתקדמת, לצד ביצועים גבוהים.

ה- HTML5 מאפשר לנו גם ליצור במהירות וביעילות חוויית משתמש דומה עבור כלל הפלטפורמות.

רונן צמיר,
CTO 
onecode

2. דינאמיות – ממשק שאינו דינאמי מתיישן במהירות ואינו מאפשר התאמות שוטפות שכל אפליקציה חייבת לעבור. פיתוח ממשק האפליקציה צריך להיעשות גם מתוך מחשבה על משתמש המשרד האחורי. כמובן, שדינאמיות גם באה לידי ביטוי באלמנטים דינאמיים המסוגלים להשתנות לפי מאפייני המשתמש ובחירותיו

3. Cross Platform – על ממשק האפליקציה לעבוד בכל פלטפורמה, כולל סמארטפונים, טאבלטים, כל הדפדפנים וטלוויזיות חכמות.

4. ממשקים מתקדמים ותלת מימד (3D) – ממשקים עשירים מאפשרים ללכוד את הגולש ליותר זמן, ואף להחזיר אותו לשימוש חוזר. פיתוח אפליקציות עם ממשק תלת מימד (3D) הוא אחד מהכלים החדשניים ביותר ליצירת סביבה המטמיעה בתוכה את הגולש ומאפשרת להעביר מסרים בצורה שונה וויזואלית יותר – הקרובה יותר לדרך בה נתפס העולם האמיתי.

 OneCode מחזיקה במומחיות שמאפשרת להוציא לפועל ממשקים שיפעלו בצורה הטובה ביותר על גבי כל הפלטפורמות, ואשר ישלבו ממשקים מתקדמים ועוצמתיים, כגון תלת מימד (3D), משחקים, ושילוב אלמנטים חברתיים.

 המומחיות של OneCode כוללת: פיתוח HTML5, פיתוח Flash, פיתוח Cross Platform

כדי לצאת לדרך, השאר פרטים בטופס או צור קשר