פיתוח אפליקציות עבור משרדי פרסום וקמפיינים שיווקיים

OneCode מתמחה בפיתוח Cross Platform של משחקים ומשחקיות, המהווים כלים עוצמתיים לשיווק, לקמפיינים פרסומיים וליצירת מעורבות של הלקוחות עם המותג.

מנועי פיתוח משחקים לשיווק

שילוב מיני משחקים בקמפיינים מאפשרים לייצר מעורבות גבוהה ומתמשכת עם המותג של לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים. ל- OneCode מנועי משחק עליהם ניתן להלביש את עולם התוכן של המותג, ולצאת עם קמפיין חדש בקלות ובמהירות.

יתרונות:

– אפשרויות להתאמה אישית של מנגנוני משחקיות

– עיצוב מהיר של המשחק בהתאם למותג

– פיתוח של משחקים פשוטים אך ממכרים

–  תאימות למכשירים ניידים ולמחשבים

לדוגמא: משחקי יריות, משחקי התחמקות ממכשולים, פאזלים ועוד.

פיתוח אפליקציות לצרכי שיווק ופרסום

פיתוח של אפליקציות לשימור לקוחות ויצירת מעורבות מתמשכת עם חווית משתמש עשירה, כגון שימוש בתלת מימד, מרכיבים חברתיים, מאפיינים מבוססי מיקום, ומרכיבי משחקיות.

Cross Platform פיתוח מהיר של קמפיינים לכל המכשירים

באמצעות כלי פיתוח מתקדמים  ניתן לפתח אפליקציות בקוד אחד שיתאים לכל הפלטפורמות – מכשירי אפל, אנדרואיד, דפדפנים ועוד. בכך מתקצר זמן הפיתוח, העלויות קטנות, והאפליקציה נגישה לקהל רחב יותר.

כדי ללמוד יותר על פיתוח לעולם השיווק והפרסום, השאירו פרטים בטופס:

בצד הטכני:

HTML5_Logo_512 HTML5 הבסיס ליכולות חדשות בפיתוח כלי שיווק ופרסום:

  •  – עמודי נחיתה דינאמיים ועשירים במדיה
  •  –  פיתוח משחקים לצרכי שיווק
  •  – הפצה מהירה בכל הפלטפורמות – Cross Platfrom – אנדרואיד, אייפון, כל הדפדפנים הנפוצים, פייסבוק ורשתות חברתיות אחרות.
  •  החברות הגדולות בעולם כבר בחרו בשפת הפיתוח כבסיס לאתרים שלהם, בהן WIX הישראלית המצליחה ופייסבוק כמובן.
  • למה כדאי להשתמש ב- HTML5 כבר היום?
  • גרפיקה קלה ומהירה
  • אלמנטים גרפיים רבים שבעבר דרשו תוספים חיצוניים (כגון Flash) כדי להציג אותם, יכולים להית מוצגים היום ישירות על ידי הדפדפן. הדבר יוצר אי תלות בתוספים חיצוניים שאינם קיימים בכל הדפדפנים ( לדוגמא בדפדפני האיפד והאיפון) . כך לדוגמא, שילוב של וידאו נעשה ישירות דרך הדפדפן, והדבר מאפשר דרכים חדשות להטמיע את הוידאו וגרפיקה אינטרקטיבית באפילקציה או בעמוד הנחיתה.
  • פיתוח משחקים ותלת מימד (3D)
  • את היכולות הגרפיות שמשולבות ב- HTML5, ניתן להרחיב כדי לפתח משחקים ואינטראקציה חזקה עם המשתמשים. ניתן גם ליצור סביבות תלת מימד (3D) היוצרות חוויית גלישה אחרת.
  •  
  • מהירות ותפוצה רחבה ב- Cross Platform
  •  באמצעות HTML5 ניתן לפתח אפליקציה, משחק או אתר כדי שיתאים ישירות לכל הפלטפורמות – אייפון, אנדרואיד, דפדפנים*, טלוויזיות חכמות ועוד – הכל בפיתוח אחד. כך ניתן להפיץ במהירות את התכנים בפלטפורמות רבות – דבר חשוב בקמפיין פרסומי.
  • אינטראקציה חוזרת עם לקוח
  •  ב- HTML5 מוטמעת היכולת לשמור מידע נרחב יחסית אודות פעילות המשתמש (במחשב של המשתמש), כך שניתן ליצור אינטראקציה מתמשכת כאשר המשתמש חוזר לאפליקציה או לאתר פעם שניה.

HTML5 מאפשר יכולות חדשות בפיתוח כלי שיווק ופרסום:

  • עמודי נחיתה דינאמיים ועשירים במדיה

  • פיתוח משחקים לצרכי שיווק

  • הפצה מהירה בכל הפלטפורמות – Cross Platfrom – אנדרואיד, אייפון, כל הדפדפנים הנפוצים, פייסבוק ורשתות חברתיות אחרות.

איפה אנחנו עומדים?
שנת 2013 הייתה שנה של התבגרות. בעוד HTML5 הייתה ב- 2012 מילת באז שדובר בה לא מעט בכנסים מקצועיים של מתכנתים. בשנה החולפת ה- HTML5 זלגה מעבר למעגלים המקצועיים, ונכנסה לתחום בניית האתרים, פיתוח אפליקציות, RIA ומשחקים, כך שכמעט כל מי שעוסק בנושא שיווק ופרסום באינטרנט נתקל בה.

כיום, רבים יודעים להגיד של HTML5 היא השפה שהאינטרנט יתבסס עליה בעתיד הלא רחוק, אך לא יודעים להצביע בדיוק מה היא מאפשרת להם כבר היום.

HTML4 נוצר עוד בשנת 1997. האינטרנט והגולשים צמאים לאינטראקציה מהירה וחלקה שמאפשר לנו ה- HTML5.

אנו רואם רואים את התוצאות בתגובות המשופרות של הגולשים לאפליקציות מתקדמות עם חוויית משתמש משופרת.

רונן צמיר,
CTO 
onecode

ה-  HTML5 כבר כאן

החברות הגדולות בעולם כבר בחרו בשפת הפיתוח כבסיס לאתרים שלהם, בהן WIX הישראלית המצליחה ופייסבוק כמובן.

למה כדאי להשתמש ב- HTML5 כבר היום?

גרפיקה קלה ומהירה. אלמנטים גרפיים רבים שבעבר נדרשו תוספים חיצוניים (כגון Flash) כדי להציג אותם, יכולים להית מוצגים היום ישירות על ידי הדפדפן. הדבר יוצר אי תלות בתוספים חיצוניים שאינם קיינים בכל הדפדפנים ( לדוגמא בדפדפני האיפד והאיפון) . כך לדוגמא, שילוב של וידאו נעשה ישירות דרך הדפדפן, והדבר מאפשר דרכים חדשות להטמיע את הוידאו וגרפיקה אינטרקטיבית באפילקציה או בעמוד הנחיתה.

פיתוח משחקים ותלת מימד (3D). את היכולות הגרפיות שמשולבות ב- HTML5, ניתן להרחיב כדי לפתח משחקים ואינטראקציה חזקה עם המשתמשים. ניתן גם ליצור סביבות תלת מימד (3D) היוצרות חוויית גלישה אחרת.

מהירות ותפוצה רחבה ב- Cross Platform. באמצעות HTML5 ניתן לפתח אפליקציה, משחק או אתר כדי שיתאים ישירות לכל הפלטפורמות – אייפון, אנדרואיד, דפדפנים*, טלוויזיות חכמות ועוד – הכל בפיתוח אחד. כך ניתן להפיץ במהירות את התכנים בפלטפורמות רבות – דבר חשוב בקמפיין פרסומי.

* עדיין חסרה תמיכה מצד דפדפנים מיושנים של IE8 ההולך ונעלם.

אינטראקציה חוזרת עם לקוח. ב- HTML5 מוטמעת היכולת לשמור מידע נרחב יחסית אודות פעילות המשתמש (במחשב של המשתמש), כך שניתן ליצור אינטראקציה מתמשכת כאשר המשתמש חוזר לאפליקציה או לאתר פעם שניה.