פיתוח אפליקציות עבור משרדי פרסום וקמפיינים שיווקיים

HTML5_Logo_512HTML5 מאפשר יכולות חדשות בפיתוח כלי שיווק ופרסום:

  • עמודי נחיתה דינאמיים ועשירים במדיה

  • פיתוח משחקים לצרכי שיווק

  • הפצה מהירה בכל הפלטפורמות – Cross Platfrom – אנדרואיד, אייפון, כל הדפדפנים הנפוצים, פייסבוק ורשתות חברתיות אחרות.

איפה אנחנו עומדים?

שנת 2013 הייתה שנה של התבגרות. בעוד HTML5 הייתה ב- 2012 מילת באז שדובר בה לא מעט בכנסים מקצועיים של מתכנתים. בשנה החולפת ה- HTML5 זלגה מעבר למעגלים המקצועיים, ונכנסה לתחום בניית האתרים, פיתוח אפליקציות, RIA ומשחקים, כך שכמעט כל מי שעוסק בנושא שיווק ופרסום באינטרנט נתקל בה.

כיום, רבים יודעים להגיד של HTML5 היא השפה שהאינטרנט יתבסס עליה בעתיד הלא רחוק, אך לא יודעים להצביע בדיוק מה היא מאפשרת להם כבר היום.

HTML4 נוצר עוד בשנת 1997. האינטרנט והגולשים צמאים לאינטראקציה מהירה וחלקה שמאפשר לנו ה- HTML5.

אנו רואם רואים את התוצאות בתגובות המשופרות של הגולשים לאפליקציות מתקדמות עם חוויית משתמש משופרת.

רונן צמיר,
CTO 
onecode

ה-  HTML5 כבר כאן

החברות הגדולות בעולם כבר בחרו בשפת הפיתוח כבסיס לאתרים שלהם, בהן WIX הישראלית המצליחה ופייסבוק כמובן.

למה כדאי להשתמש ב- HTML5 כבר היום?

גרפיקה קלה ומהירה. אלמנטים גרפיים רבים שבעבר נדרשו תוספים חיצוניים (כגון Flash) כדי להציג אותם, יכולים להית מוצגים היום ישירות על ידי הדפדפן. הדבר יוצר אי תלות בתוספים חיצוניים שאינם קיינים בכל הדפדפנים ( לדוגמא בדפדפני האיפד והאיפון) . כך לדוגמא, שילוב של וידאו נעשה ישירות דרך הדפדפן, והדבר מאפשר דרכים חדשות להטמיע את הוידאו וגרפיקה אינטרקטיבית באפילקציה או בעמוד הנחיתה.

פיתוח משחקים ותלת מימד (3D). את היכולות הגרפיות שמשולבות ב- HTML5, ניתן להרחיב כדי לפתח משחקים ואינטראקציה חזקה עם המשתמשים. ניתן גם ליצור סביבות תלת מימד (3D) היוצרות חוויית גלישה אחרת.

מהירות ותפוצה רחבה ב- Cross Platform. באמצעות HTML5 ניתן לפתח אפליקציה, משחק או אתר כדי שיתאים ישירות לכל הפלטפורמות – אייפון, אנדרואיד, דפדפנים*, טלוויזיות חכמות ועוד – הכל בפיתוח אחד. כך ניתן להפיץ במהירות את התכנים בפלטפורמות רבות – דבר חשוב בקמפיין פרסומי.

* עדיין חסרה תמיכה מצד דפדפנים מיושנים של IE8 ההולך ונעלם.

אינטראקציה חוזרת עם לקוח. ב- HTML5 מוטמעת היכולת לשמור מידע נרחב יחסית אודות פעילות המשתמש (במחשב של המשתמש), כך שניתן ליצור אינטראקציה מתמשכת כאשר המשתמש חוזר לאפליקציה או לאתר פעם שניה.

כדי ללמוד יותר על HTML5 לעולם השיווק והפרסום, השאירו פרטים בטופס, ונתאם מצגת במשרד הפרסום/ מיתוג / שיווק שלכם: