פיתוח אפליקציות תלת מימד

store-3d

תלת מימד (3D) מייצר אינטראקציה עוצמתית עם המשתמש ויוצר עבורו חוויות חדשות

11891978_689284387872692_6243555004526788753_n

ל- OneCode התמחות בפיתוח סביבות תלת מימד (3D) בכלים מתקדמים, המאפשרים הטמעה חלקה באפליקציות, דפדפנים ובכל פלטפורמה אחרת. פיתוח תלת מימד (3D) גורם לגולש להיטמע בסביבה הוירטואלית, לחוות דברים בצורה אחרת, ולבצע פעולות בצורה אינטואטיבית ומציאותית יותר.

סביבות תלת מימד (3D) המשיגות את מטרתן, משלבות בין פיתוח המאפשר פעולה חלקה על גבי כל פלטפורמה, לבין תכנון מקיף ומדויק של מאפייני הסביבה שיגרמו לשחקן להיטמע בו וליהנות באופן מירבי – הגדרת הפיסיקה של המשחק, הגדרת הפעולות שניתן לבצע, והעיצוב הגרפי.

ל- OneCode ידע נרחב וייחודי בצד הטכנולוגי ובצד ניהול הפיתוח, המאפשר לספק ללקוחות פתרון מלא, מקצה לקצה. הפתרון הכולל מבטיח ללקוח ביצועים גבוהים, אמינות, והתאמה לדרישות העסקיות מהסביבה התלת מימדית. באמצעות שימוש בשפות תכנות חוצות פלטפורמות כגון HTML5 החדשנית ופלאש הותיקה, מתבצע פיתוח סביבת התלת מימד (3D) ב- OneCode Cross Platform – ומושגת תאימות לאנדרואיד, אייפון, דפדפנים שונים, כרום ועוד.

בנוסף, עבודה עם ממשקים של רשתות חברתיות, כגון פייסבוק וגוגל+, מאפשרים לשלב אלמנטים חברתיים בסביבות התלת מימד (3D), ולהפוך אותן לעולם וירטואלי שוקק ותוסס, המגביר את המכירות ואת ההפצה הויראלית של הסביבה.

הידע העסקי, לצד הידע הטכנולוגי, מאפשר ל- OneCode לקבל נקודת מבט כוללת על הפרויקט ומתן מענה מקצה לקצה עבור כל שלבי הפיתוח העסקי והטכנולוגי – כולל פיתוח תוכנית עסקית, שיווק, אפיון, פיתוח UX ועוד.

תלת מימד בעולם המחשוב הוא כמו עולם אינסופי חדש שמחכה שיחקרו אותו. הוא מספק הזדמנויות אדירות למי שידע לנצל את האפשרויות שעומדות בפנינו. עם היכולת שאנו יכולים כיום להעמיד לרשות לקוחותינו בתחום פיתוח התלת מימד, ניתן להפוך את ההזדמנויות האלה להצלחות מוכחות.

רונן צמיר, CTO
onecode


המומחיות שלנו עומדת לרשותך

קבע פגישה כדי שנוכל לתפור עבורך את הפתרון הטוב ביותר – החל מהתאמת הטכנולוגיה, דרך קביעת אפיק פעולה, ועד לבחירת שירותי ערך מוסף

פיתוח למנהלי שיווק ופיתוח עסקי

onecode מספקת למנהלי שיווק ומנהלי פיתוח עסקי את one vision – פתרון מלא, מקצה אל קצה, המבטיח למנהלים שאינם טכנולוגיים כי התוצר הסופי יענה על הצרכים העסקיים של הארגון. הפתרון מתבסס על הידע הנצבר ב- onecode בניהול כולל של תהליכים עבור חברות שונות בשוק הישראלי והבינלאומי.


Cross Platform

פיתוח חוצה פלטפורמות מתקדם, מבטיח ביצועים גבוהים של אפליקציות על גבי כל הפלטפורמות השכיחות בשוק, ללא צורך לכתוב קוד נפרד עבור כל אחת. ה- Cross Platform מקצר זמנים להשקה ומבטיח יכולת הרחבה לפלטפורמות חדשות בעת הצורך.


מומחיות לרשות בתי תוכנה

onecode מעמידה לרשות בתי תוכנה את מומחיות הפיתוח ב- Cross Platform ושל סביבות תלת מימד ומשחקים. הפתרון מאפשר לבתי התוכנה לספק ללקוחותיהם שירותים ייחודיים, תוך הבטחה לפיתוח העומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה.


פיתוח משחקים

פיתוח משחקים על גבי כל הפלטפורמות דורש תכנות ברמה גבוהה לצד הבנה עמוקה של עולם המשחקים ושל הדרישות העסקיות שמאחוריו. הניסיון והידע של onecode מאפשרים לפתח משחקים בכלים הטכנולוגיים הטובים ביותר, תוך תאימות לכל הפלטפורמות, ולענות בצורה הטובה ביותר על היעדים העסקיים.


פיתוח אפליקציות פייסבוק ורשתות חברתיות

פייסבוק והרשתות החברתיות, בהן טוויטר, פינטרסט, וגוגל+, מספקות הזדמנויות להפצה ויראלית של אפליקציות ומחשקים דרך ממשקים חברתיים. OneCode מאפשרת לכם לנצל זאת את הפלטפורמה החברתית ההולכת ומתרחבת באמצעות פיתוח אפליקציות לסביבות ואלה וממשק מתקדם (API) עם הסביבות שלהם