ליווי ופיתוח עסקי One Vision

הדרך מרעיון לאפליקציה להצלחה עסקית

הדרך מהרעיון לאפליקציה  ועד ליצירת הכנסה ראשונה ויצירת חברה רווחית היא ארוכה ופתלתלה. כדי להגיע לרווחיות הנכספת או כדי לצבור כמות מספיקה של משתמשים שכדי שניתן    להתחיל ולקוות שהאפליקציה תימכר לחברה גדולה, צריכים לחבור יחדיו בזמן הנכון כל המרכיבים הנכונים: מחקר מעמיק והבנה של השוק, התאמה מדויקת לקהל היעד, איפיון האפליקציה, עיצוב בשפה הנכונה, שימוש במרכיבים הנכונים בתהליך הפיתוח, בחינה ויישום, יציאה נכונה לשוק, שיווק ועוד ועוד.

שירות ליווי עסקי One Vision מספק ליווי לאורך כל התהליך, מתוך נקודת מבט כוללת, על בסיס הניסיון העשיר של OneCode. הכל תוך מיקוד במטרה להגיע להצלחה פיננסית בסופו של התהליך.

כדאיות עסקית
עוד לפני שפונים למלאכת פיתוח הקוד של האפליקציה, צריך לדעת לאן הולכים. השאלה המרכזית שיש לענות עליה היא על איזה צורך האפליקציה עונה. יש להתבונן מנקודת המבט של הלקוח, ולענות על השאלה.

כחלק מכך, כדי להגיע לתובנות נכונות שיהוו בסיס לכל פיתוח עתידי, שירות One Vision מציע תהליך לבדיקת כדאיות עסקית, כולל ניתוח ההזדמנויות בשוק, מתחרים, יכולות טכנולוגיות נדרשות, הכנסות צפויות ואיומים.

התוצאה היא נקודת מבט כוללת ואובייקטיבית, הנבנית על בסיס הניסיון העשיר שלנו.

אפיון אפליקציה
בכל אפליקציה מצליחה טמוון תהליך ליבה שנועד להוביל את הגולש אל המטרות שהוגדרו. התהליך הזה חייב להיות מתוכנן באופן מדויק, כדי לאפשר מגוון אפשרויות אך לא לתת יותר מידי חופש למשתמש, לספק את המידע הרצוי אך לא להציף, להימנע מנקודות תורפה שיגרמו למשתמש לנטוש את התהליך, ולהוסיף נקודות משיכה.

את התהליך המדויק ניתן לעשות על בסיס הניסיון העשיר של OneCode בפיתוח אפליקציות מכל התחומים – משחקים, אפליקציות חברתיות, וסביבות תלת מימד.

בניית מצגת למשקיע
האתגר השיווקי הראשון של כל אפליקציה, עוד לפני שהיא נחשפת לשוק, הוא לחצות את מחסום המשקיעים – אנשים שבדרך כלל נתקלים בכל יום בהזדמנות עסקית אחרת, ויש צורך להתגבר על סף הגירוי הגבוה שלהם.

רק הצגה נכונה של האפליקציה שלכם, ההיגיון שמאחוריה, הייחוד והפוטנציאל העסקי שלה, תאפשר לכם להתבלט מעל לעשרות היזמים האחרים.

עם One Vision נבנה איתכם את ההצגה הטובה ביותר של האפליקציה שכלם כדי לעמוד באתגר הראשון של האפליקציה שלכם.

עיצוב אפליקציה
עיצוב האפליקציה הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה העסקית שלכם. לעיתים קרובות נתקלים בשתי אפליקציות זהות מבחינה טכנית, אך רק אחת מצליחה  – בזכות עיצוב שמתאימים לצורך של המשתמש. העיצוב צריך להתאים לקהל היעד, למטרות של האפלקציה, להשלים את המבנה הטכני, ולספק חוויה כוללת.

שירות One Vision מעמיד לרשתוכם תהליך עיצוב אפליקציה ברמה הגבוהה ביותר, כדי שישתלב בתהליך כולו.

תוכנית שיווק
שלב השיווק, שלרוב דוחים לאחר השלמת פיתוח האפליקיצה, הוא קריטי להצלחת האפליקציה. השיווק צריך להיות מוגדר היטב מבחינת מסרים, תקציבים, ויעדים. באמצעות One Vision נלווה אתכם בתהליך הכנת התוכנית העסקית כדי שתגיעו ליום ההשקה מוכנים וערוכים.

כדי להגיע לתוצאה הסופית הטובה ביותר, ולהבטיח את מירב הסיכויים להצלחה, פנו אלינו.

פיתוח אפליקציה, גם ברמה הטכנולוגית הגבוהה ביותר, לא מבטיח כי המשתמשים יאמצו אותה בחום. יש צורך ליצור אקו סיסטם עסקי שיאפשר לאפליקציה לפרוח ולממש את הפוטנציאל הגלום בה. לשם כך יצרנו את One Vision – שירות פיתוח עסקי ליזמים וארגונים.


המומחיות שלנו עומדת לרשותך

קבע פגישה כדי שנוכל לתפור עבורך את הפתרון הטוב ביותר – החל מהתאמת הטכנולוגיה, דרך קביעת אפיק פעולה, ועד לבחירת שירותי ערך מוסף

פיתוח למנהלי שיווק ופיתוח עסקי

onecode מספקת למנהלי שיווק ומנהלי פיתוח עסקי את one vision – פתרון מלא, מקצה אל קצה, המבטיח למנהלים שאינם טכנולוגיים כי התוצר הסופי יענה על הצרכים העסקיים של הארגון. הפתרון מתבסס על הידע הנצבר ב- onecode בניהול כולל של תהליכים עבור חברות שונות בשוק הישראלי והבינלאומי.


Cross Platform

פיתוח חוצה פלטפורמות מתקדם, מבטיח ביצועים גבוהים של אפליקציות על גבי כל הפלטפורמות השכיחות בשוק, ללא צורך לכתוב קוד נפרד עבור כל אחת. ה- Cross Platform מקצר זמנים להשקה ומבטיח יכולת הרחבה לפלטפורמות חדשות בעת הצורך.


מומחיות לרשות בתי תוכנה

onecode מעמידה לרשות בתי תוכנה את מומחיות הפיתוח ב- Cross Platform ושל סביבות תלת מימד ומשחקים. הפתרון מאפשר לבתי התוכנה לספק ללקוחותיהם שירותים ייחודיים, תוך הבטחה לפיתוח העומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה.

תלת מימד

עומס הטקסט הכתוב והתמונות באינטרנט מקשים על בידול של עמודים ואפליקציות רגילות. סביבות תלת מימד גורמות לגולש להיטמע בעולם אחר, בו עליו להפעיל חושים המושבתים בזמן גלישה רגילה. אלה גורמים לו להיות חשוף יותר למסרים, לבלות יותר זמן באפליקציה או באתר, ובסופו של דבר גם לבצע פעולה.


פיתוח משחקים

פיתוח משחקים על גבי כל הפלטפורמות דורש תכנות ברמה גבוהה לצד הבנה עמוקה של עולם המשחקים ושל הדרישות העסקיות שמאחוריו. הניסיון והידע של onecode מאפשרים לפתח משחקים בכלים הטכנולוגיים הטובים ביותר, תוך תאימות לכל הפלטפורמות, ולענות בצורה הטובה ביותר על היעדים העסקיים.


אפליקציות HTML5

פיתוח ב- HTML5  פותח אפשרויות חדשות ליצירת אפליקציות, משחקים וסביבות תלת מימד, שאינם תלויים בפלטפורמה, ומספקים ביצועים אחידים, ללא צורך בהתקנות מיוחדות או בתוספת מורכבות מצד המשתמש. onecode הינה חברה מובילה  בפיתוח מבוסס HTML5.