פיתוח אפליקציות HTML 5 ו- WebGL

HTML5_Logo_512OneCode היא מהחברות המובילות בפיתוח אפליקציות על בסיס HTML 5 ו- WebGL

יש לנו ידע, יכולות ונסיון בפיתוח אפליקציות עשירות באמצעות שפת התכנות של העשור הבא.

באמצעות HTML5 ו- WebGL אנו מספקים לארגונים וליזמים טווח רחב של אפליקציות – החל ממשקי ווב דינאמיים הפועלים בכל הדפדפנים (אשר תומכים ב- HTML 5) ועד לאפליקציות מקיפות עם סביבות תלת מימד ומשחקים.

באמצעות היכולות של HTML 5 אנו מייצרים חוויות חדשות שלא ניתן היה לפתח עד היום – כולל ממשקי משתמש מורכבים, גרפיקה שטוחה או תלת מימד. לאלה מתווספי יתרונות מבחינת מהירות פיתוח והתאמה לריבוי פלטפורמות (Cross Platform).

HTML5 ו- WebGL כחלופה לפיתוח NATIVE

webglמאחר שאפשר לסגור כל תוכן HTML 5 כאפליקציה בעזרת Cordova או בשמה הידוע יותר PhoneGap ( אשר למעשה פותחת את הדפדפן של המכשיר בחלון מלא כך שלא מורגש שזהו דפדפן) היא יכולה הרבה פעמים להחליף כתיבה ב- NATIVE. ומכיוון שהפיתוח מתבצע בשפה עם סטנדרטים קבועים – מערכת חוקים שנקבעת בצורה מרכזית לכל התעשייה – HTML 5 פועל בצורה דומה על כל פלטפורמה בו הוא מופעל: בין אם מדובר בדפדפן של אייפון, כרום באנדרואיד או פיירפוקס. ה- HTML 5 מספק מענה כאשר רוצים לפתח במהירות אפליקציה אחת לכל הפלטפורמות – קוד אחד / פעם אחת.

החלופה ל- HTML  5 היא NATIVE – פיתוח נפרד והתאמה של האפליקציה עבור  כל פלטפורמה. הכוונה בעיקר בפיתוח למכשירים הניידים השונים שבכל אחד מהם יש הבדל בשפת התכנות של האפליקציות המותקנות. פיתוח ב- NATIVE דורש לפתח קודם כל אפליקציה למכשיר אחד, ואז לבצע התאמות עבור המכשירים האחרים. כמובן שפיתוח בניטב לא יוכל לפעול בדפדפנים (באינטרנט)

מתי נבחר ב- HTML  5?

לעיתים מהירות הפיתוח היא קריטית להצלחת מיזם, כדי להוציא יותר מההשקעה באפליקציה. לדוגמא, בעולם המשחקים השקה של אפליקציית משחק בכל הפלטפורמות במקביל מספקת ייתרון עצום בחשיפה. דוגמא נוספת ניתן למצוא בעולם הפרסום – שם קמפיינים מקוונים חייבים לצאת במהירות ולהגיע לחשיפה מירבית בכל הפלטפורמות.

מתי נעדיף NATIVE על אפליקציה ב- HTML  5?

HTML  5 עדיין אינה מושלמת. היא מתאימה מאוד לפרויקטים מסויימים ואילו עבור אחרים היא לא תתאים. הפלטפורמה חסרה מעט בביצועים המירבים שניתן להגיע אליהם, כך שאם יש צורך בגרפיקה עשירה ומורכבת מאוד עדיף להסתמך על פלאש הוותיק או על שפת תכנות אחרת. כמו כן, מכיוון שמדובר בשפת פיתוח “כללית” היא פועלת דרך הדפדפן ולא כאפליקציה המותקנת על המכשיר.

ל- OneCode כלים המאפשרים להפעיל HTML 5  במסגרת אפליקצית NATIVE ואפשרות לנצל חלק מהאפשרויות הטמונות במכשיר.

יתרון נוסף של פיתוח אפליקציות ב- HTML  5 – השקעה לעתיד

HTML  5 רק הולכת ומתרחבת. שפת התכנות תומכת ביותר מאפיינים, ויותר מכשירים ודפדפנים תומכים בהם. HTML  5 עומדת להפוך לשפת התכנות העיקרית  בשנים הקרובות.

לכן, בכל השקעה שנעשית היום לטווח הרחוק, חשוב לבדוק את היכולת של האפליקציה לתמוך בשינויים בשנים הקרובות. פיתוח אפליקציות ב- HTML5 מבטיח כי האפליקציה תוכל להתמודד עם שינויים בשוק בטווח הארוך. מסיבה זו פיתוח ב- HTML5 חשוב לפיתוח של רשתות חברתיות גדולות, אתרים מורכבים, ואפליקציות ארגוניות.

דברו איתנו כדי לבחון מה אפיק הפיתוח המתאים ביותר עבור הפרויקט שלכם