פתרון לבתי תוכנה

השלמת יכולות הפיתוח של בתי תוכנה
עם פיתוח HTML 5, Cross Platform, WebGL ו- Flash

webgl

adobe-flash

HTML5_Logo_512

בתי תוכנה רבים עומדים בפני ביקוש גובר לפיתוח של רכיבים מתקדמים ועשירים במולטימדיה במסגרת האפליקציות שהם מספקים ללקוח.

כדי לעמוד בדרישות הלקוחות בצורה יעילה ותוך מתן פתרון איכותי, OneCode מעמידה לרשות בתי תוכנה מומחיות בפיתוח סביבות תלת מימד ו- Cross Platform, המשלימה את היכולות  הקיימות בבית התוכנה.

באמצעות OneCode בתי תוכנה מסוגלים להרחיב את מערך יכולות הפיתוח שלהם, לספק ללקוחות הביצועים הטובים ביותר, ולקצר זמני פיתוח של אפליקציות מתקדמות.

בתי תוכנה נעזרים בצוות הפיתוח של OneCode במסגרת פיתוח סביבות תלת מימד ותכנות ב- Flash ויצירת סביבות משחק. בנוסף, בתי תוכנה המחפשים פתרון יעיל ומהיר לפיתוח Cross Platform מוצאים ב- OneCode ידע ייחודי בתחום המקצר את זמני הפיתוח.

בין היכולות שאנו מעמידים לרשות בתי תוכנה:

  • פיתוח חוצה פלטפורמות ב Flash ו- Air: הפלטפורמה הותיקה עדיין מובילה בתחום היישומים העשירים באינטרנט והיום גם מאפשרת בקלות לייצא במקביל ל iiOS ואנדרואיד.
  • המרת תכנים קיימים בפלאש לאפליקציות HTML5.
  • פיתוח מנועי תלת מימד ומשחקים, המאפשרים לבתי התכנה לשלב  יכולות חדשות בסט הכלים שלהם.
  • פיתוח ב HTML5 ו- WebGL- שימוש ביכולות החדשות של HTML5, בדגש על התחום הגרפי.
  • פיתוח ב Phone Gap: הפלטפורמה המובילה כיום לפיתוח חוצה פלטפורמות, המאפשרת לספק ללקוח בזמן קצר מערכת המתאימה ל- iOS, אנדרואיד, ואינטרנט, טלוויזיויות חכמות ועוד…
  • פיתוח ממשקים לרשתות חברתיות ואפליקציות נוספות: ממשקים לרשתות חברותיות הופכים לחלק בלתי נפרד מכל אפליקציה.
  • כל פיתוח מאתגר אחר כגון פיתוח תלוי מיקום, זיהוי פנים, מציאות רבודה.

עולם המחשוב הופך לאחיד יותר. גולשים מצפים למצוא את אותם הדברים בין אם הם משתמשים בנייד, במחשב האישי או בטלוויזיה החכמה. פיתוח Cross Platform מבטיח מראש כי הלקוחות יזכו לכך. החברה או בית הפיתוח מבטיחים מצידם חסכון בעלויות והגדלת רווחיות.

קרן בראון צמיר, מנכ"לית onecode


המומחיות שלנו עומדת לרשותך

קבע פגישה כדי שנוכל לתפור עבורך את הפתרון הטוב ביותר – החל מהתאמת הטכנולוגיה, דרך קביעת אפיק פעולה, ועד לבחירת שירותי ערך מוסף

פיתוח למנהלי שיווק ופיתוח עסקי

onecode מספקת למנהלי שיווק ומנהלי פיתוח עסקי את one vision – פתרון מלא, מקצה אל קצה, המבטיח למנהלים שאינם טכנולוגיים כי התוצר הסופי יענה על הצרכים העסקיים של הארגון. הפתרון מתבסס על הידע הנצבר ב- onecode בניהול כולל של תהליכים עבור חברות שונות בשוק הישראלי והבינלאומי.


Cross Platform

פיתוח חוצה פלטפורמות מתקדם, מבטיח ביצועים גבוהים של אפליקציות על גבי כל הפלטפורמות השכיחות בשוק, ללא צורך לכתוב קוד נפרד עבור כל אחת. ה- Cross Platform מקצר זמנים להשקה ומבטיח יכולת הרחבה לפלטפורמות חדשות בעת הצורך.


מומחיות לרשות בתי תוכנה

onecode מעמידה לרשות בתי תוכנה את מומחיות הפיתוח ב- Cross Platform ושל סביבות תלת מימד ומשחקים. הפתרון מאפשר לבתי התוכנה לספק ללקוחותיהם שירותים ייחודיים, תוך הבטחה לפיתוח העומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה.

תלת מימד

עומס הטקסט הכתוב והתמונות באינטרנט מקשים על בידול של עמודים ואפליקציות רגילות. סביבות תלת מימד גורמות לגולש להיטמע בעולם אחר, בו עליו להפעיל חושים המושבתים בזמן גלישה רגילה. אלה גורמים לו להיות חשוף יותר למסרים, לבלות יותר זמן באפליקציה או באתר, ובסופו של דבר גם לבצע פעולה.


פיתוח משחקים

פיתוח משחקים על גבי כל הפלטפורמות דורש תכנות ברמה גבוהה לצד הבנה עמוקה של עולם המשחקים ושל הדרישות העסקיות שמאחוריו. הניסיון והידע של onecode מאפשרים לפתח משחקים בכלים הטכנולוגיים הטובים ביותר, תוך תאימות לכל הפלטפורמות, ולענות בצורה הטובה ביותר על היעדים העסקיים.


אפליקציות HTML5

פיתוח ב- HTML5  פותח אפשרויות חדשות ליצירת אפליקציות, משחקים וסביבות תלת מימד, שאינם תלויים בפלטפורמה, ומספקים ביצועים אחידים, ללא צורך בהתקנות מיוחדות או בתוספת מורכבות מצד המשתמש. onecode הינה חברה מובילה  בפיתוח מבוסס HTML5.