פיתוח אפליקציות מבוססות מיקום – Geolocation

מאפיינים מבוססי מיקום באפליקציות הפכו לחלק מהכלים החזקים ביותר ליצירת חווית משתמש עשירה, עוצמתית וייחודית. העובדה כי בכל מכשיר נייד חכם יש  GPS ואמצעים נוספים לאיתור מיקום שהתווספו בשנים האחרונות, פותחת אפשרויות מגוונות למתן שירותים המותאמים בדיוק לנקודה בה נמצא המשתמש.

הטכנולוגיה מאפשרת ליצור יכולות מתקדמות, כולל תפירת הצעות שיווקיות מותאמות למיקום המשתמש בזמן אמת, דרך ניווט, דייטינג, רשת חברתית מבוססת מיקום, ניטור פעילות כושר ובריאות, סיוע במצבי חירום, ועד למשחקים ומסחר אלקטרוני. חלק מהאפליקציות המצליחות ביותר מתבססות על היכולת למקם את המשתמש על הרשת הגלובלית – ווייז, טינדר, פוקימון גו, נייק+ ועוד.

לפיתוח אפליקציות הדור הבא, אנחנו הכתובת. צור קשר

באופן מסורת ישירות Geolocation מתאפשר באמצעות ה- GPS של המכשיר – אשר מאתר את המיקום על פי לוויינים. אך כיום יכולות אלה נתמכות גם באמצעות מיפוי של רשתות Wi-Fi ורשתות סלולר, ואלה מאפשרים רמת דיוק גבוהה, גם במקומות סגורים.

ישנן אפשרויות רבות לפיתוח אפליקציות מבוססות מיקום:

אפליקציות ניווט והתמצאות

כולם מכירים את ווייז, אבל יש אפליקציות ניווט נוספות רבות שמשרתות מטרות ספציפיות כגון אפליקציות לאיתור שירותים ומוצרים ספציפיים (חנויות אופנה מומלצות), ניווט בתוך קניונים, ניווט בבתי חולים גדולים ושדות תעופה או ניווט באזורי תיירות.

דייטינג ורשת חברתית מבוססת מיקום

חיבור בין אנשים על בסיס המיקום שלהם מייצר רמה חדשה של חוויית משתמש. היכולת הזו מוצגת היטב באפליקציות כגון טינדר או באפליקציות המציגות המלצות של חברים על מסעדות על גבי מפה.

המלצות ומידע על פי מיקום

אפליקציות, כמו אלו של חיזוי מזג אוויר, יודעות להציע את המידע הרלוונטי ביותר על פי מיקום. כך גם אפליקציות של חדשות, וכן אפליקציות של המלצות על מקומות.

אפליקציות כושר

מעקב אחר פעילות כושר על פי המיקום של המשתמש, מאפשרת להציג את מרחקי ריצה או רכיבת אופניים, ובהתאם לתגמל את המתאמן.

משחקים מבוססי מיקום

ההצלחה של “פוקימון  גו”, בו שחקנים נדרשים לאסוף מפלצות שונות, פתחה עידן של משחקים מבוססי מיקום המשלבים AR. אלה מאפשרים אינטראקציה עם אלמנטים המפוזרים בשטח גאוגרפי, והן מסוגלות להניע את השחקן להגיע לאתרים מסוימים.

מסחר אלקטרוני

מסחר אלקטרוני מבוסס מיקום מאפשר לספק ללקוח הצעות מותאמות אישית לפי מיקום: קרם הגנה למי שמגיע לים או קופון לנעליים למי שמגיע לקניון.

אפליקציות ביטחון

אפליקציות לביטחון אישי, כגון אפליקציה לקריאה לכוחות הצלה, או כאלו המשמשות את המצילים עצמם כדי לנווט במהירות ליעד.  

OneCode מתמחה בפיתוח אפליקציות עם חווית משתמש עוצמתית, עם היכולת לשלב תלת מימד ומאפיינים מבוססי מיקום. הניסיון והידע הייחודיים שלנו מאפשרים לשלב באפליקציה גם חוויות של AR להצגת מידע אודות מיקום המשתמש או משחק המבוסס על אותו המיקום.

לפיתוח אפליקציות הדור הבא, אנחנו הכתובתצור קשר כעת