פיתוח מציאות וירטואלית/רבודה VR + AR

העתיד הטכנולוגי של תחומים רבים טמון במציאות רבודה (AR) ומציאות וירטואלית (VR). כאשר בעתיד יהיה קשה להגדיר גבול ברור ביניהם ולכן המושג החדש הוא  MR כלומר מציאות מעורבת (Mixed reality).

ממשקי אדם-מכונה אלו עומדים לשנות את חיינו בכל תחום אפשרי: בדרך בה אנו מתרשמים ורוכשים מוצרים, בדרך בה רופאים מטפלים בחולים, בדרך בה מלמדים תלמידים וסטודנטים, ובכלל בדרך בה אנו מתנהלים ביום יום, כולל בקניות, בהמתנה לתור ועוד.

הגשר שלכם לחוויות משתמש חדשות

מציאות וירטואלית מאפשרת ליצור חוויות לקוח בהן המשתמש נטמע כולו בחוויה. באמצעות משקפי מציאות וירטואלית, כגון
אלה שמפתחות פיסבוק HTC, סוני וסמסונג ועוד.

בחוויות אלה ניתן להכניס את הלקוח הפוטנציאלי או המשתמש באפליקצייה אל תוך עולמות חדשים ומרגשים, שגורמים לו להיות חלק מהם. כך לדוגמה, ניתן לקיים אירועים מקוון בו המשתמש “משוטט” בגוף ראשון בין האנשים או בין  מיצגים שונים בתערוכה. ניתן להיכנס לדירה שאתם חושבים לקנות עוד לפני שנבנתה ולהרגיש כאילו אתם ממש בתוך הדירה.

“מי זוכר את הטלפונים הניידים הראשונים בתחילת שנות התשעים שנראו כמו לבנת חבלה?  אנחנו קצת באותו מקום עם המשקפיים, רק שהיום דברים מתפתחים הרבה יותר מהר. הצפי הוא שבעוד שנתיים עד חמש שנים כולנו נלבש משקפים במקום להחזיק סמרטפון ביד.  כל מי שמפתח אפליקציה חדשה חייב לקחת את ההתפתחויות בחשבון ולהכין את עצמו לקראתם”.
רונן צמיר,
CTO 
onecode

יכולות אלה ניתן גם ליישם לדוגמה בחנות וירטואלית, כאשר הדרך בה החנות תיראה בעולם הוירטואלי מוגבלת  רק על ידי הדימיון שלנו. אפשרות נוספת ליישום של מציאות וירטואלית היא לצורך ביצוע הדרכות ולימוד – חשבו על מעבדה פיזיקלית וירטואלית שהופכת לנגישה עבור כל ילד, בכל מקום בו הוא נמצא. או שכאשר לומדים היסטוריה אפשר לבקר באתר היסטורי מבלי לצאת מהכיתה. או ההיפך, כאשר מבקרים באתר היסטורי אפשר לקבל מידע מועשר על גבי המייצגים.

ל- OneCode יש את הידע והיכולות המתקדמות ביותר בתעשייה כדי לפתח סביבות תלת מימד עשירות כחלק מעולם של מציאות וירטואלית.

מציאות רבודה (מועשרת) מתקיימת כאשר מוסיפים שכבה נוספת של מידע על גבי המציאות הקיימת. כיום הדבר נעשה בעיקר באמצעות מבט דרך הטלפון הנייד, אבל בעתיד הלא רחוק משקפיים מציאות רבודה יהיו מוצר שכיח, ואולי גם חלונות ראווה או חלונות של רכבים יועשרו באמצעות מידע נוסף. כדי לפתח אפליקציות למציאות רבודה יש צורך ביכולות מתקדמות של עיבוד תמונה ועבודה במרחב.

מציאות וירטואלית מעבירה את המשתמש לעולם אחר. מחוויות קטנות של Google Cardboard  ו  Google VR ועד חוויות כוללת וחזקות יותר בעזרת Oculus Rift של פיסבוק, HTC Vive ו Playstation VR. שכוללות ידיות שמזהות את הידיים ומאפשרות אינטרקציה מלאה עם העולם הוירטואלי. המערכות הללו מתקדמות במהירות. היום אפשר לרכוש אותם  במאות בודדות של דולרים כאשר עד לפני שנה דובר באלפים. גם החיבור החוטי למחשב הוא זמני וכול היצרניות אומרות שבקרוב נפטר ממנו.

ל- OneCode יכולות טכנולוגיות מתקדמות לצד ניסיון רב בליווי עסקי של סטרטאפים ויזמים – השילוב בין השניים מאפשר פיתוח של אפליקציות הדור הבא בדרך הנכונה והקצרה ביותר.

לפרטים נוספים  צרו קשר: